Alarm

Alle vragen m.b.t. accessoires voor de ST1300

Moderator: STXrider

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Dundee
Starter
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Alarm

Berichtdoor Dundee » 04 aug 2009 13:18

IK zit met een probleem:
Het Honda H.I.S.S. heeft geen TNO/SCM erkenning als klasse 1 alarm ( startonderbreker ). Men vindt dit niet nodig, omdat de startonderbreker een internationale erkenning heeft. Hierdoor erkend verzekeringsmaatschappij het systeem echter niet..... Als het zover mocht komen: welk alarm systeem ( merk en type )is dat het beste om in te laten bouwen?
Dit in verband met het leeg trekken van de accu bij stilstand en zo. Welke prijzen moet ik dan aan denken?
Er zijn geen bochten, alleen maar uitdagingen.....

Jan European
More often-Panforummer
Contacteer:

Re: Alarm

Berichtdoor Jan European » 04 aug 2009 13:37

Hallo Dundee,

Mijn vrouw rijdt op een CBF 600 met H.I.S.S. en dat werd (door Univé) gewoon als erkende startonderbreker geaccepteerd met de nodige prettige gevolgen voor de verzekeringspremie. Misschien ligt het aan je verzekeringsmaatschappij ...

Met vriendelijke groet,

Jan European.

Pangerard

Re: Alarm

Berichtdoor Pangerard » 04 aug 2009 19:36

Ik heb enkele weken geleden een Datatool motoralarm in laten bouwen voor € 450,-. Deze schakelt zichzelf af met het afnemen van het voltage van de batterij. Aan de knipperingen van de LED kun je zien of de accu al onder bepaalde waardes zit. Het geheel ziet er degelijk uit en werkt goed.

Groeten -Gerard-

Terug naar “Accessoires ST1300”