Witte knipperlichten

Alle vragen m.b.t. accessoires voor de ST1300

Moderator: STXrider

Ambu1961
Starter
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Witte knipperlichten

Berichtdoor Ambu1961 » 14 sep 2018 19:32

Hallo,

Ik heb voor de vakantie iemand ontmoet op de begraafplaats in Holten Overijssel, deze was met zijn vrouw aan het toeren, aller bij op een pan european 1100. Ze hadden beider witte knipperlichten! Ze kwamen uit Enschede. Ik zei dat ik belangstelling voor deze knipperlichten had, hij gaf zijn telefoonnummer. Zodat ik contact kon zoeken. Helaas is mijn telefoon gecrasht..... ben zijn nummer dus kwijt. Mocht je je herkennen zou je me dan een mail kunnen sturen met je telefoonnummer? Kan ik contact met je opnemen... Alvast dank,

Gr Henk H

Godspeed
Starter
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Witte knipperlichten

Berichtdoor Godspeed » 22 sep 2018 10:36

Wie weet waar ik die witte afdekglaasjes kan kopen? Heb een ST1300 uit 2014.

Terug naar “Accessoires ST1300”