onderdelen te koop

Alle vragen m.b.t. accessoires voor de ST1100

Moderator: STXrider

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Jaap Bunschoten
Regular-Panforummer
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

onderdelen te koop

Berichtdoor Jaap Bunschoten » 23 apr 2009 22:02

In verschillende berichten staan onderdelen te koop op het forum. Dit is eigenlijk niet de bedoeling van het forum, maar zolang het binnen de perken blijft laat ik het op zijn beloop. Nu vind ik het wel een goed idee om dit soort dingen te verwijderen als het onderdeel is verkocht of niet meer nodig is. Als alle berichten verwijdert zijn, vervalt automatisch het topic. Kan je niet alles verwijderen, en kan/mag dit wel stuur dan een berichtje dan doe ik het (als moderator).

Dit is natuurlijk geen vrijbrief om maar van alles te koop aan te bieden op het forum!

Jaap Bunschoten.

als iemand nog een goed idee heeft om dit te regelen....

Bollekebeer
Starter
Contacteer:

Re: onderdelen te koop

Berichtdoor Bollekebeer » 30 jun 2009 15:58

Hallo Jaap,

Is het misschien een idee om soort prikbord hiervoor te maken en deze door 1 of 2 personen te laten beheren. Als iets verkocht is zou dit door de verkoper aangegeven kunnen worden zodat deze door de beheerder verwijdert kan worden.

Ik zou dit ( als nieuwe gebruiker van het forum) wel makkelijk vinden. Staat alles op 1 plek en men weet waar onderdelen te vinden zijn.

Als er een beheerder voor z'n prikbord nog gezocht moet worden.......... ik hoor het wel.

Groet,

Bollekebeer
My Drinking club has a Biking Problem!

STXrider
Forever-Panforummer

Berichtdoor STXrider » 01 jul 2009 09:21

Er was daarover al een hele discussie onder het kopje "Forum" => "Marktplaats" en ook binnen de club!
Misschien worden onze wensen eindelijk verhoord :wink:
~exit ST1300A 2005-106.850km~ ~ST1300A 9-2010 - 103.500km
Stuurverhoging Helibar~handvatverwarming~Migselsteun~Radiatorscherm~Mudguard~Hyperpro V+A~witte knippers

Tripy 2~Garmin Cx276 3.4~CN NT2018.20~Motorkaart BeNeLux+DACH v2.10~roadbook~

PanAdmin
Site Admin

Berichtdoor PanAdmin » 01 jul 2009 09:33

Voor verdere discussie verwijs ik naar het bovengenoemde draadje van STXrider waar de discussie voortgezet kan worden. Anders krijgen we weer een 2e draad over hetzelfd :wink:

:arrow: Zie: viewtopic.php?f=23&t=218

Terug naar “Accessoires ST1100”